Direktlänk till inlägg 25 september 2014

Syftet?

Av Sara - 25 september 2014 16:30

Varför, tänker du säkert, vill någon blogga om att vara deprimerad? Varför vill just jag det?

Enkelt förklarat:
?för att kunna se mig själv utifrån
?för att klargöra att bara för att saker är jobbiga betyder det inte att livet suger hela tiden
?för att informera
?för att dela mina upplevelser med andra
?för att jag envist måste tro att allting blir bättre

Vad vill du att jag ska skriva om?

Det finns alltid ett ljus, även om det inte alltid känns så.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 24 september 2014 21:15

...så svårt det ska vara att räkna ut returer och summor när jag shoppat online. Nog för att jag alltid haft lite tufft med matematiken, men det här blev fånigt. En halvtimme för att lägga in två fakturor... Och nästan tårar. Nästan så jag finner mig...

Av Sara - 24 september 2014 12:10

Efter att ha skällt ut min sambo, tårarna flödande, för att han haft fräckheten att börja äta frukost utan mig och sedan fastnat sittande i trappan för att jag inte orkade gå upp och fixa till sminket efter mitt bölande tvingades jag inse att jag kan...

Presentation

Välkomna till min blogg.
Här behandlar jag framför allt hur jag gick in i den ökända väggen och vad jag gör för att komma tillbaka till mitt vanliga jag igen.

Jag kommer säkert att behandla andra saker också, från tid till tid.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards